Söndagsaktiviteter

Intervjun gick bra, ska komma och provjobba på tisdag. Hoppas att hon jag ska jobba med gillar mig, det brukar resultera i att dom godkänner en. Efter intervjun åkte jag och pappa mot värmdö för att ta en fika med farmor och farfar, det var riktigt mysigt och nu sitter vi här. De kollar på OS vancouver och jag sitter och kollar på internet. Vart mycket besviken igår när jag upptäckte att ett par skor som jag HEMSKT gärna ville ha inte fanns i min storlek, blir så ledsen. Men har skickat ett meil så får se vad dom säger.
Har köpt en SOLO tidning som jag ska spåna ner mig i på vägen hem. Imorgon är det skola, well that sucks!
Annars känns det bra nu, intervjun är klar och får se hur det går på tisdag, går det bra då har jag halva inne. Ska arbeta ihop med en modell, ska bli intressant. Jobb, jobb, jobb = pengar, pengar, pengar = resa, resa, resa = shopping, shopping och slutligen shopping. And that´s was I like.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0