Fredagsmys

Denna fredag är det verkligen fredagsmys, bortsätt från skolan då. Nu sitter jag i skolan, på håltimmen som vanligt. Men ikväll så ska Sussan komma hem till mig så ska vi laga mat, dricka vin och snacka skit. Förutom att gå ut och dansa är det nog min andra favorit aktivitet, att mysa hemma med dom man tycker om.
På lördag blir det sen träningspass i globen och sen eventuellt vidare till Café Opera där vi ska kolla melodifestivalen. Men förmodligen så blir det hem efter globen då Deniz är en hemmamys slampa, men jag gillar´e.
Söndag blir det INGET annat än geografi plugg då jag ska ha ett geografi test på måndag och inte kan någonting, då jag olyckligtvis jag är geografiskt handikappad.
Men mest ser jag fram emot nästa vecka då jag den 11 ska på underklädeskväll och få en härlig goodie bag, me love.
Men nu ska jag och Dempan äta lunch då jag är svinhungrig eftersom min mobil är så fucked up och inte fungerar som den ska längre, vilket resulterade i att jag kom försent och inte hann äta frukost.
Det är min helg det, vad ska ni göra i helgen?
Xoxo /M

Kommentarer
Postat av: Hemmamys slampan

Är jag en hemmamys slampa? :-O

2010-02-06 @ 13:38:55
Postat av: Hemmamys slampan

Är jag en hemmamys slampa? :-O

2010-02-06 @ 13:39:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0