Choklad / 70 recept att älska

Idag har jag jobbat på Åhléns som vanligt och idag hände även något som aldrig hänt mig förut, jag köpte en bok. Dock var det en choklad bok, typiskt mig jag vet. Men det ser riktigt mumsigt ut och på måndag (1/3) är det 15 månader för mig och Dempa så då ska vi baka ihop något smaskigt.
Efter jobbet drog jag mig mot gymmet, och tro mig, det var tufft. Men jag gjorde det! Och det känns nu super bra. Efter träningen åkte jag hem till älsklingen och åt och nu sitter jag här medans han kollar på de där jävla OS, så ointressant.
Imorgon är det jobb igen, börjar dock 10.30 och så kommer även månadens nya chic tidning ut, WIHU! I just love it. Ska börja prenumerera. (svår stavat ord Deniz, haha)
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0