Då kör vi all in då

Helt sjukt säger jag bara, efter kräftsafts neddränka saker, en spya, en stukning, en borttappad tampong(inte min), en kukbild och en kass jävla kebabtallrik senare så är jag hemma igen och ångrar att jag inte åt mer under lördagen. Jag söp på rosé i min vanliga takt, men utan någon mat i kroppen. Det resulterade i att jag låg i säng däckad klockan 21.00 på kvällen. KUL! Men vafan, jag både spydde och stukade foten så när jag väl festar så är det all in som gäller. Vaknade upp klockan 03.00 på natten, pigg som en mört och upptäckte att partyt fortfarande var igång och att Mia satt vid datorn. Jag hittade min kamera och tyckte det var en bra idé att kolla vilka bilder som tagits under kvällen medan jag sovit. Den första bilden som då kommer upp är på grannens väns kuk. Men hur äckligt?! Och den var fan inte vacker.
Här kommer ialla fall resultatet efter en kräftskiva hos familjen Wenger.


Tagen innan jag drog


Ninni med sin fina partyhatt


Edde


Vickan


Christoffer


Gammelbordet


Rökpaus


Anna och jag, full som ett svin


Mia försöker sig på snapsvisorna


Snyggt Anna!
(notera att härifrån sover jag)



Jonas och Mia


Men alltså va?! Vem gör så?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Man ser att det är en gamlings drule, det är ju hår på den! HAHAHA!

2010-09-01 @ 16:03:03
URL: http://jessicanilsson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0