Gotland 2010

Hemma efter ännu ett år på Gotland. Femte året i rad nu och vi satsar på ett sjätte, sen får vi se vad vi blir av. Resan har varit mycket trevlig, men även det trevliga har sina baksidor. Skönt att äntligen vara hemma igen och slippa leva i ett kollektiv med vissa människor som man inte klarar av.
Har packat upp väskan och börjat fundera på vad jag ska packa inför Kos resan. Är så himla taggad, det är fan inte långt kvar nu!!! YEY!
Orkar inte sitta och ladda upp tusen foton från Gotland här också så ni som är intresserade av att se mer får gå in på Facebook och kolla in mig.
Nu ska jag duscha och njuta av känslan av att ligga i min egna säng.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0