Tråkiga måndag

Jaha då var skolan igång då. Vi ska tydligen ha 4 lektioner i veckan nu.. Svenska B, Religion, Historia och Projket arbete. SÅ drygt! Tisdag, onsdag och torsdag är det praktik, jag på Åhléns. Dock pratade jag med Gunilla idag om att byta, och hon sa att hon ska leta men jag vet ju hur det där brukar sluta. Vill inte jobba på Ållen, det är så extremt strerilt och tråkigt. Hoppas att jag ska hamna på någon trevlig matbutik som jag kan få extra jobb på sen också.
Pappa är ute på en dejt så jag får äta middag själv idag, blir förmodligen soppa och smörgås.
Har så extremt tråkigt när jag är själv, och tränat har jag redan gjort idag så spåret är inget alternativ, känns segt att kolla film såhär tidigt. Måste skaffa mig en hobby!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0