Torsdag 19/8

Så vad har hänt idag? Jo jag var ju ledig så jag gick på stan med Deniz, kollade lite och åt taco lunch. Sen gick vi till mammas jobb och fixade farfars födelsedags present, känner mig mycket nöjd. Efter jobbet gick jag och mötte Mia och hjälpte henne hitta en lite längre, rutig skjorta och när kapet var funnet åkte jag hem. Kom hem för inte så längesen, tänkte ge mig ut i spåret men magen protesterar, mindre bra.
Imorgon är det ialla fall skola och sen ta hand om lillen hela helgen då mamma ska på kräftskiva på Ornö. Om vädret blir fint blir det ut på sjön, annars blir det väl bara tråkigt hemma häng i soffan.
Är taggad inför nästa veckas lördag, KRÄFTSKIVA IT IS! Hoppas att klassikerna kommer, i så fall ska det spåras!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0