Theodor 8år!!!!

Gårdagens grillning slutade i en enda katastrof. Vi möter upp Tim och company, handlar lite och sätter oss på berget i hundgården och njuter av utsikten. Sen grillar vi och lagom till att vi ätit upp börjar två i sällskapet att bråka, naturligtvis av det manliga könet. Bråket slutar i slagsmål och misshandel. Jag och Mia drar iväg som två avlöningar och fortsätter kvällen på eget håll. Sätter oss på berget och njuter av ett glas rosé medans vi beundrar utsikten. När glaset var tomt tog vi oss till Tanto där vi hittar ett nytt gäng killar att umgås med (vad gör man inte för att slippa sitta i blött gräs). Små snackar och berättar om vår kväll, killarna håller med om att det är idiotiskt att slåss. Snacket fortsätter och vad tror ni händer ca. 40 minuter senare? Jo två grabbar i detta gäng börjar också slåss. Så jävla tröttsamt, snälla killar lär er att bete er!! Hur som, jag och Mia fick nog och tog tåget hem, jag till mig och Mia till Aalex.
Sov riktigt skönt inatt, ville inte gå upp men var tvungen för att fira lillen som fyller 8 år. GRATTIS älsklingen min!
Släkt lunchen är avverkad och jag är hemma i Ulvsunda och har nyss städat klart lägenheten, så himla skönt att det är gjort. Säger bara att den som får mig är en lycklig jävel.
HUR SOM, regnet öser ner så känner mig inte helt sugen på att dra iväg på 20/18års kalas men vad gör man inte för laget? Gulls kräftskiva sen avsluta med Albins lokalfest, det blir nice.
Men nu ska jag sätta mig ner och koppla av i fem minuter innan det är dags att kasta sig upp igen för att fixa sig för fest.
Ciao! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0