Söndags aktiviteter

Hemma igen efter en dag med mamma och lillen på huvudstabadet. Vi hade det mysigt så länge solen var framme, vid halv fyra tiden var det dags att dra sig hem och nu har jag bokstavligen TRYCKT i mig resten av tacosen, gissa om jag är mätt! Haha matvrak =)
Planerar inför morgondagen, på dagen ska jag på stan med Peck och kolla efter 20års present till Jull gull och sen på kvällen ska jag eventuellt mysa med Sussi.
Men nu är frugan påväg hem så ska försöka få med henne ut på en powerwalk och utforska området. Haha lycka till säger jag bara!
/M

Kommentarer
Postat av: mija

Haha hurru ska du säga som däckade i soffan! ;)

2010-08-01 @ 22:19:15
URL: http://mijaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0