SOLSIDAN

Gårkvällen var mycket intressant, på många vis. Älskar solsidan! Tack för att du fick min kassiga kväll att bli bra. Vaknade upp imorse och ville inte gå ur sängen, ville ligga kvar och mysa men har man ett jobb måste det skötas, SEGT!
Har världens träningsvärk i benen efter igår också, kan inte gå ordentligt och sätta sig ner eller böja sig är ett äventyr i sig.
Efter jobbet åkte jag raka vägen hem och åt mat med pappa. Kycklig, ris och grönpepparsås blev det, mmm så gott. Nu ska jag vila magen och plocka upp kläderna som ligger på golvet.. med tanke på kläder. Undra vad jag ska ha på mig på lördag när kräftskivan är. Åh vad jag ser fram emot den, det kommer bli så himla kul. Jag, Mia och våra två kompanjoner så löser sig alla problem. Nu ska jag kolla garderoben efter party outfit. /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0