Släktkalas

Vilken dag! Vaknade 8.15 imorse och ville absolut inte gå upp, jag tänkte först skita i jobbet men tog tag i mig själv och drog mig upp efter fem minuters snooze. Fyllde på med kläder och städade på mode idag, precis samma sak som jag gjorde igår, wihu så kul!!!
Efter att jag slutat klockan 16.00 hämtade pappa och lillen upp mig så plockade vi upp mamma och åkte mot släkten på värmdö. Väl framme firade vi lillkusin Nova som fyllde 1år igår och farfar som fyllde 64år i förrgår. Världens sötaste kusin, och hon gillar mig! Det är det bästa med henne. Jag fick vara kvällens barnvakt när mamma Anna inte var närvarande eftersom hon skrek i alla andras sällskap utom mitt. 
Vi åt hamburgare och smaskig tårta. Vid 20.30 var det dags att dra sig hemåt och nu är jag tillbaka i mitt rum. Ska duscha och sova sen eftersom jag ska upp till jobbet imorgon IGEN. SUCK!
Men nu bjuder jag på lite kalasbilder.

Världens sötaste kusin



Den fina och goda tårtan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0