Skolan har börjat igen

Ny start, nya tag. Skolan började klockan 10.00 imorse, jag var naturligtvis på plats i tid, BRA DÄR!
Möttes av mina klasskamrater sen två år tillbaka, gladare av att se vissa än andra. Men mest glad för att se min Susselisuss som jag inte träffat på länge för att jag varit borta. Om exakt två veckor så sitter vi på ett flygplan nu över till Kos, oooh I love it!
Efter skolan som var mycket kort för mig idag mötte jag upp mamma och lillen på stan som hoppade Fun Jump, mycket uppskattat. Efter att jag umgåtts med dem ett tag kom Misen in till stada så gick vi runt och titta. Efter stan åkte jag hem och nu har jag bytt om till träningskläderna för att ta mig ut i spåret. Har bestämt mig för att nu jävlar ska det ske, snart 18 bast och då kan man inte se ut som en jävla fettobulle på krogen. Nepp det går inte för sig.
Ciao så länge! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0