På fastland

HEMMA IGEN! Och dessutom barnfri, wihu! Har haft det himla trevligt med släkten på sjön, det har badats, solats, ätits gott och skrattats. Finns inget mysigare än att vara med släkten i Stockholms skärgård.
Men nu är jag hemma igen och ikväll kommer Mia också så vi ska passa på att mysa innan det blir dags att ge upp det fria livet. Sen om vi får kanske vi tar en sväng förbi Frances och hälsar på min lilla Sussii.
Imorgon ska det bli fint väder vilket betyder att jag ska ut och sola/bada. Sååå skööönt. Och sen på kvällen blir det eventuellt avslutningsfest i lägenheten och på lördag som sagt feeeesta tills vi däckar!!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0