Our future has arrived

Sussi har hört av sig och nu har vi biljetterna, iiiiiiiiiiiiihhh!!! :D:D
Världens lyckligaste, och det är till och med rätt namn så vi kommer definitivt med på resan. Oh vad jag längtar! Har det så himla bra, först lever livet på Gotland, sen kommer hem och går i skolan i två veckor, åker till Kos och lever rövare och sen hem för att fylla år. Livet är väl för härligt.
TAGGA ÄLSKLINGS SUSS!!!!

btw, så har min mobil lagt av för tillfället så jag är inte kontaktbar inom de närmaste dagarna men förhoppningsvis så ska allt vara tillbaka på rätt plats så fort som möjligt.
/M

Kommentarer
Postat av: sussilussan

JAG ÄR SÅ TAGGAD ÄLSKLING!!

2010-08-15 @ 19:23:15
URL: http://facedrop.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0