Nu är det slut på veckan

Då var man tillbaka i hemmet då, har varit hos mamma hela helgen och tagit hand om lillen. Vi har myst med lördagsgodis, grönskaks dippat, sätt film, spelat badminton och ätit glass i solen. Ibland kan det vara härligt att ha barn.
I fredags var jag som sagt ledig så jag åkte in till stan och tog en lång-fika med favvo Suss och Emma. Helt otroligt vad mycket det är man missar, men det är jag dock glad över. Herregud är mitt enda rättmätiga ord för allt haha. Och ja, det må låta hemskt men jag mår bra av andras olycka, om det inte är någon jag tycker om som mår dåligt såklart.
Ikväll blir det slappt, soff och film häng med pappa och imorgon börjar jag inte förns klockan 13.30 så tänkte ta mig en sväng i spåret innan, STORSATSAR'N! Haha eller inte. Om det är något jag borde bli bättre på så är det fan att röra på mig. MEN MEN, vi lever bara en gång.
Imorgon blir det för mig och Suss att ta tag i Bodil och snacka om resan, SÅ nice!
Men nu ska jag hitta på något roligare, ciao. /M


Bild på vårat lördagsmys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0