Morgon walk

Godmorgon strålande Stockholm!
Jag skulle ju som sagt börjat 13.30 idag men fick sms klockan 9.00 imorse om att vi hade tydligen en historia lektion som vi lärlingar kanske skulle vara med på 10.20. Det fanns inte en chans att jag skulle hunnit på 1h och 20minuter så jag gav upp stressandet och drog på mig jogging kläderna och tog mig ut i spåret istället. Idag var jag 18 min snabbare, WIHU! Tyckte det gick ovanligt trögt idag men tydligen inte, var nog bara extra tungt för att det var morgon och för att jag inte hade ätit frukost, vilket jag ska göra nu.
Men jag känner mig ialla fall på topp, det är faktiskt sant att man mår bra av träning. Känns som om jag kan klara av allt! Måste pressa inför lördag och Kos resan, man måste ju visa sin bästa sida.
Nej nu kurra magen till, dags för frukost!
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0