Kräftskiva a la Julie

Sjukt tidigt hemma efter gårdagens bravader. Igår firades som sagt Jullgull och eftersom det var regn så packades vi alla ner i källaren, där det inte fanns någon mottagning.. bittert. Så Mia, Suss, Tim och alla ni andra, jag skulle svarat tidigare om jag fått era sms. Men ialla fall, vi hade det super trevligt. Dock kom jag aldrig iväg till Albin eftersom personer har svårt att komma i tid, skivan började 19.00. Klockan 21.00 var alla på plats och då skulle vi börja äta så allt blev försenat och det blev för sent för att åka iväg. Men jag lider inte, hade skit kul ialla fall. (Och bilder kommer upp så fort jag kommit hem.)
Tänkte egentligen åka hem igårkväll men det var alldeles för komplicerat klockan 5.00 på morgonen så jag delade soffa med Ronnie och nu är jag på hemmaplan igen. Pigg som en mört! Ska börja packa ihop mina saker och känna lugnet av att få flytta hem igen, OH MIN SÄNG!♥
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0