KILL ME

Jaha ja, idag fyllde då pappa 44år och kusselinen 20år. GRATTIS GRATTIS!! Pappa firades igår med middag på Kophanjang (stavas de så?) och Jull idag med middag och tårta. Har ränt runt på stan som en glaning för att hitta present till pappa och tillslut hittade jag den perfekta plånboken som han även uppskattade. Jull fick brödrost och glasskopa till sitt framtida nya hem.
Nu är det sent och jag ska upp tidigt imorgon, runt klockan 9.30 ska vi dra ut med båten på sjön och träffa släkten på pappas sida för att fira pappa, farfar, farbror Nicklas och lillkusin Nova. Ja, det är så otroligt som det låter, alla de fyller år under samma månad. HATA agusti månad, stress och tom plånbok.
Men nu ska jag hoppa in i duschen, tvätta håret och sen sussa gott i min alldeles egna, sköna säng.
På torsdag blir det mysmiddag med Mia och på fredag hade vi tänkt att styra fest. Lördag är det fest/firande av Theo som fyller 8år, Sary, Jull och Albin. Hur ska jag hinna?! Vill avlida just nu. Och sen på söndag kommer Kenny hem, alltså slut på kattvakt. Och så måste jag även packa och dra mig mot Tyresö för på måndag morgon åker vi med båten över till Gotland som varje år.. om jag överlever det här så är jag fan fantomen!
Godnatt! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0