För mig blir det redan helg

Sista dagen på jobbet för denna vecka, wihu! Ren lycka, och imorgon är jag förmodligen helt ledig, de nice. Idag har jag fått inteventerat på skönhet och sedan fyllt på och hängt ut på mode. Det har varit tråkigt men sysselsättande. Nu är jag hemma och snart är pappa här för att hämta upp mig, vi ska åka och handla så måste börja avrunda nu. Ville bara nämna också vilken fin mamma jag har som har skickat två gulliga mms till mig idag, tillhör ovanligheten så det piggade upp lite extra.
/M


Dagens outfit


Första mms:et var på pappa och mamma då det stod "Vi älskar dig"
Kommentar: Jag älskar er också


Andra mms:et var på mamma och mig då det stod "Du är alltid vacker"
Kommentar: Haha tack men vi kan ju låtsas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0