2 dagar kvar!!!

Efter en helt värdelös dag i skolan är jag hemma efter många om och men. Efter skolan åkte jag först hem till mamma för att möta pappa som skulle hjälpa henne att byta cykelslang. När det var klart åkte vi och handlade frukost och kvällens middag, jag köpte någon jävla äcklig Felix paj med smak av lax och spenat, KÖP INTE! Nu är dagens middag intagen och jag sitter uppe på mitt rum, ingen power walk för mig inte. Måste vila foten så den blir hel till Kos, det är ju bara två dagar kvar, aaaaaaaaahh!! Helt jävla otroligt. Det känns i magen nu. Biljetterna är fixade och väskan ska jag ta upp imorgon. Imorgon blir det även jobb och sumpan då jag ska följa med mamma när hon ska förlänga sin tatuering. Antar att vi även ska ta oss en titt på min som jag gör 23 september, can't wait!
Men nu ska jag ladda ner lite skööön musik till resan. See yah!
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0