PluggaPluggaJobba!

Då var man hemma då efter en hel dag på jobbet. Vaknade upp ensam i Deniz säng imorse, han hade redan dragit så jag fick klara mig på egen hand, vilket gick alldeles utmärkt bra.
Haha, måste nämna en sak.. jag har levt en timme efter alla andra idag. Jag hade inte ställt om min handklocka (har inte använt den på länge) på sommartid så när jag såg att alla klockan var 15.00 och att min var 14.00, så trodde jag naturligtvis att det var alla andras klockor som det var något fel på och inte min, typiskt mig! Haha hur smart får man va? Nu är ialla fall klockan omställd och nu visar även min armklocka att den är 18.05.
Sitter hemma hos pappa i övrigt, skulle vaxats hemma hos mamma men hon avbokade och har nu lovat att hon ska göra det imorgon istället, bäst för henne!
Imorgon är det gymnastik på morgonen som gäller då vi ska börja med musik och 8 takts tema, tror det kommer bli skit roligt om man får välja grupp själv och hamna med personer som engagerar sig och kan släppa loss. Efter jobbet blir det som vanligt att åka mot fridhemsplan för att jobba på Åhléns då jag ska få inventera smyckena på accessoar avdelningen.
Har inte så mycket mer å säga än att vädret är super härligt och att jag vill ha lov NU, igen! *oskyldig*
/M

Har köpt nya glajjer, coola va?
En tanke bara, hur kommer det sig att man "måste" köpa nya glajjer och ny bikini varje år, änfast man redan har massor? Roligt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0