Kom igen förfan Arlanda

Igår blev det till att jobba och packa för att sedan åka iväg till Deniz och sova. Provade även deras nya Ababtronic (tror den heter så) som är ett bälte som tränar magmusklerna, vet inte om den funkar direkt, kändes mest konstig.
Vaknade upp vid 13.20 idag och åt frukost, ringde pappa, somnade om i en timme och är nu uppe igen och snart är pappa här för att plocka upp mig och Dempan, skönt att få skjuts eftersom vi har packning. Jag hoppas hoppas hoppas verkligen att inte Istanbul flygen ställs in imorgon, vi har längtat och planerat så mycket inför resan det får bara inte sluta med att vi blir kvar i kalla Sverige. Om Istanbul skiter sig blir det till att ta en sista minuten ett gäng till Lanzarote i typ 3dagar för 280kr. Suss, jag räknar med dig!
ISTANBUL!!!!!!!!! Tror att flygbolagen överdriver, jag känner på mig att det går att flyga, ialla fall till Istanbul.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0