Mys torsdag

Idag har det vart en bra dag. Vaknade upp bredvid min prins som jag sedan åkte med till skolan för att ta skolfoto, och hur det gick..jaa det tar vi när resultatet kommer.
Efter fotograferingen åkte jag in till fridhemsplan då jag gick igenom västermalmsgallerian(skulle till gymmet) uti fall att Julia (twini) skulle jobba och kan ni tänka er.. det gjorde hon! Så jag stod väl där i typ 2 timmar och bara babblade då jag sedan vart tvungen att gå vidare för att träna på sats, jobba jobba jobba med formerna. Känns bra nu, har börjat komma igång och fått motivationen.
Väl efter stats åkte jag hem och duschade och åt lunch för att sedan åka in till stan och mysa med min efterlängtade Mia. Hon hade med sig en tjej från skolan, Frida tror jag hon hette, trevlig tjej. Vi tog en fika inne på waynes och sen strök vi omkring på stan bara och njöt av varandras sällskap. Vi mötte även upp Julia på vägen som vi tog en promenad in till hötorget med där vi hälsade på moster och Magnus på deras nya klinik. Hårlaser kliniken på kungsgatan. Måste säga att de verkligen har lyckats och att lokalen är strikt och fräsch.
Efter besöket åkte jag hem till pappa då maten var klar, korv och pasta. Dock endast korv till mig men det var gott.
Och nu sitter jag här och ska snart göra mig i ordning för sängen.. eller något.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0