Kalas och andra firanden

Nu har jag äntligen gjort klart veckans städning och sitter och planerar inför veckans händelser.
På torsdag har jag och min Denizo varit tillsammans i 10 månader vilket vi tänkte mysa till det lite extra med genom att gå på Hard Rock café och äta deras utsökta äppelpaj. Gissa om jag saknar den!! Det är världens godaste paj.
Med tanke på paj.. på söndag ska vi fira min födelsedag med släkten då jag ska baka massor med pajer och säkert annat gott. Inget mig emot, jag gillar att baka och gör de ganska ofta tillsammans med mamma och Deniz. Det betyder alltså att bakandet kommer bli a piece of cake. Haha den var bra!
Och på fredag och lördag är jag barnvakt åt lillen då han även ska gå på sin klasskompis kalas. Kul det där, man är liten och har kalas. Jag älskade att både ha och gå på kalas när jag var liten. Varför har man inte kalas när man är äldre? Jag tror att det är bra för människan att tramsa till sin annars så vuxna vardag. Eller?
Jag tycker det i alla fall.
Men nu tänkte jag sy ihop fodret i min väska eftersom att det blivit ett stort hål i det. Hoppas att jag lyckas, har trots allt sytt mina egna gardiner, och det blev lyckat! Well, we'll se.
/M


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!

Okej,förlåt för detta späm...Men jag vill tipsa dig om en blogg som heter http://jjuno.blogg.se

Det är inte bloggaren som skickat detta,utan en läsare..Och varför jag gör det,är för att jag älskar den bloggen.Det är en vettigaste,viktigaste & bästa bloggen jag läst.Hon skriver om självförtroende .Om en människa ska funka,så behövs självförtroende .Det är a-o i livet.

Hon skriver allt ifrån hur du blir säkrare med killar,till hur du kan stärka din kompis självförtroende .Hon kommer också ha intervjuer med några läsare,som varit mobbade eller haft anorexia..Gör som du vill,men du vet precis lika bra som jag att en sån hära blogg behövs,så det är ett vettigt beslut att besöka den.Tjejen som skriver den är värd en stjärna på blogghimmlen.



Tack för mig



( http://jjuno.blogg.se )

2009-10-02 @ 20:26:21
Postat av: D E L L A

hallå! :)

Vad hittar du på?

2009-10-04 @ 12:43:05
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0