Stackars små fossingar

Idag är det onsdag vilket betyder att jag har varit och jobbat på Åhlens.. för tredje gången och jag har sjuuukt ont i mina fötter. Bestämde mig naturligtvis (smart som jag är) för att använda mina nya stövlar, och det straffet känns nu. Sista timmarna på jobbet bestod bara av lidande, hemskt. Men jag har alltid ont i fötterna efter att jag stått upp en hel dag och jobbat. Man får inte ha gympadojjer, foppa eller någon liknande sko så det finns inget sätt att inte få ont på. Men det är väl så butiksjobbet är, stående med smärta i fötterna.
Är i alla fall hemma nu och vilar mina små tassar, har även lyckats trycka i mig lite choklad som belöning för att jag hade så ont men ändå hållt god min för kunderna.
Idag SKA jag måla naglarna, fan jag säger det varje dag men det blir aldrig av, men ikväll.. då ska jag de! Efter att jag ätit pizza med min fader till en film.
Imorgon är det jobb igen som gäller, efter gymnastiken i skolan, well that sucks! Hur jag än presterar borde jag få MVG för ansträngningen att bara ta mig dit. Inte mer än rätt, right? Haha man kan ju önska.
Men nu ska jag lyssna på lite skön musik och söka på internet efter inspiration till vad man kan göra med ett litet liknande köks rum. Önska mig lycka till! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0