Köpande och grattande

Vart ingen poker kväll för mig igår, utan stannade hemma med min kära mamma istället och mös. Idag sov jag lääänge, vilket var riktigt skönt. När jag väl vaknat gick jag ner till centrum med mamma och handla lördagsgodis till små grabbarna och sen städade jag hela rummet så nu är det fint och fräscht.
Sedan beslöt jag mig för att åka hem till Dempan och ha en mys lördag med dipp och grönsaker, mums.
Sitter nu hemma hos älsklingen och har just beställt ett par rosa uggs från Melba, känner mig glad.
Och imorgon ska jag följa med familjen Nordahl/Tunger och storhandla, men efter det blir det in till stan och lämna tillbaka en ring jag köpt då jag ska köpa en på internet i min storlek istället. Smart va?
//Men vi får inte glömma! Idag fyller min kära vän Christian 18 år!! GRATTIS! Detta firar han med utgång, oh yes. Hoppas han får det riktigt kul, önskar att jag kunnat följa med men men.
Ni andra får ha en så himla bra helg framöver så hörs vi, Love /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0