Inredning gör det

Om det är något som jag bara älskar att göra så är det att inreda och göra om i hemmet. Något som är lite av en hobby för mig är till exempel att gå på IKEA och kolla på saker till hemmet. Ljus, ljusfat/skålar, kuddar, filtar, tavlor, byråar, yes you name it! Det finns inget mysigare än att inreda sitt rum, speciellt med ljus. Ljus är ett måste i mitt liv, helst med doft också.
Och nu har jag hittat dessa pryd kuddar från Indiska som jag kärat ner mig helt i då de skulle passa perfekt till mitt överkast och tapet. Probelemt är att de kostar 499kr styck. Vilket jag kan tycka är lite dyrt, men samtidigt, om jag hade pengar och inte hade behov av att köpa andra saker så skulle jag lätt köpa 2-3 st utav dom.


Visst är den cool?


Kommentarer
Postat av: Frida Naess♥

snygg blogg :)hur mår du ? :)

2009-10-07 @ 21:25:04
URL: http://naess.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Tack så mkt! Jag mår bara bra. Hur mår du själv?

2009-10-07 @ 21:58:14
URL: http://madeleineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0