Hej bloggen!

Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag men jag har inte haft möjligheten då jag nu inte längre har internet hos min mamma. Men nu är jag hos min kära fader och passar då samtidigt på att blogga lite. Jag har precis blivit klar med den stora städningen för denna vecka då min käraste hjälpte till så det skulle gå fortare. Thank you darling♥

Och nu ska jag gå ner och göra honom sällskap till det snart säsongs startade Desperate housewifes. Vill så gärna se när Calos släkting flyttar in och Gabi blir förskräckt. Haha
Hoppas ni haft en bra dag för övrigt. Efter tv tittandet ska jag göra mig i ordning för sängen och sussa då jag måste vara riktigt utvilad till min första jobb dag på Åhlens imorgon. Ojuste! Glömde att nämna det innan.. jag var på arbetsintervju på Åhlens i fridhemsplan i måndags och jag fick jobbet så jag börjar nu imorgon! Ser fram emot det, ska bli spännande. Önska mig lycka till.
Kram på er alla sötnosar /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0