Du, jag och bebisen

Idag såg jag för första gången i mitt liv en chihuahua som jag tyckte var riktigt söt. I vanliga fall brukar jag tycka att de är rätt fula, liknande mer en pipande råtta. Men den här chihuahuan var riktigt fin. En svart, långhårig liten kille som satt tyst och snällt bredvid sin husse i väntan på något. Och detta fick mig naturligtvis att börja googla på djur, igen.
Och jag vill verkligen verkligen ha en liten valp. Problemet är att jag inte har möjlighet till att ha egna husdjur just nu. Men jag vill så gärna. Åh de små underbara liven!

Burman, det absolut vackraste djur som finns på denna jord.

Och så de söta små chihuahua valparna


Vet inte ras men tyckte den var väldigt söt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0