Första dagen på Åhlens

Då var första jobb dagen på Åhlens avklarad. Måste säga att personalen (särskillt Anna och Nick) var hemskt trevliga och positiva. Dessvärre så fick jag stå nere med några av de andra tjejerna och galga hela dagen, hoppas det blir lite roligare arbete imorgon.
Anna som var ansvarig för mig idag var en av den mest positiva och glada kvinna jag någonsin träffat. Hela dagen har jag bytt smeknamn, allt från hjärtat till älskling till gumman. Härligt när männiksor kan vara sådär redan vid första mötet.
Och på fredag har jag matte prov.. tjihu! För matte är mitt favorit ämne. Fyfan för matte, hatar de. Finns ingen som helst använding för de i livet, inte sån matte som man håller på med just nu i alla fall. Matten från 6:an och uppåt är matematik som är helt värdelös. Jag blir fan inte mycket klokare på de lektionerna, och inte heller är det värt och minnas då jag aldrig kommer använda mig utav det. Men de ska jag i alla fall plugga imorgon på tillsammans med min livskamrat Denizo.
Känner mig lite halv seg efter dagens jobb och fötterna har ont då jag endast suttit ner i ca 50 min idag. Men nu ska jag inte klaga mer utan gå ner och äta middag med pappsen.
Tills vidare /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0