Härliga tisdag

Nu är jag tillbaka igen där internet finns! Oh vilken dag! Höll på att somna på tåget hem från skolan men så ringde min kära pappa och sa att vi skulle åka och köpa ett par stövlar till mig, vilket genast fick mig på humör. Det blev ett par mörkbruna stövlar med päls högst upp, super fina. Och sen gick vi och sola för att efter det gå och handla. Nu har jag städat och lagat mat, vilket blev väldigt gott. Jag kan laga mat har jag nu insätt, känns självsäkert.
Ska snart gå ner och titta på en ny film med pappa.. Duplicity heter den och jag tror att den kommer vara grym. Ni får veta resultatet senare. Och jag ska dessutom publicera bilder på mina presenter, och mina shopping inköp. Ledsen att det tagit sån tid med att publicera men jag har inte riktigt haft tid eller ork att fota allt. Men det kommer, snart inom sin tid.
Nu har pappa tänt väggbrasorna där nere så nu kilar jag ner men ni får ha en sån himla trevlig tisdagskväll så hörs vi. Kram på er alla /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0