Äntligen fredag

Heej allihopa!
Sitter i skolan nu i väntan på att engelskan ska börja. Skrev ett matteprov på första morgonlektionen, vilket gick hyffsat bra. Ett g borde jag spikat i alla fall.
Efter engelskan är det nät c som gäller då jag ska fortsätta på min internet butik men efter det så är skolan slut! Wihu! För denna vecka. Och då hade jag tänkt åka in till fridhemsplan och lämna tillbaka Karins hissnyckel som jag råkade få med mig hem igår. Och förresten! Jag hoppades på roligare arbete, vilket jag fick. Fick hålla på med skorna hela dagen, vilket passade mig alldeles utmärkt!
Och efter det tänkte jag ta en tur in på Top Shop och kolla då dom har stor sko utförsäljning just nu, det gillar vi.
Efter stan och åkanden ska jag och Dempan hämta lillen och hans kompis Emil som vi ska barnsitta.
Planerna för ikväll är pokerkväll hemma hos Oliver med Dempans gamla gäng, kommer nog sluta som sist, killarna fuskar och förlorar ändå. Det var det, dagens schema. Hör av mig igen när jag har dator tillgång.
Ni får ha en så bra dag allihopa så hörs och störs vi, Kram /M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den jobbigaste perioden i ens liv sägs ju vara tonåren,ellerhur?Man jämför sig med andra,man blir bara osäkrare och osäkrare på sig själv.Man börjar också skaffa nya kompisar,och glider ifrån dom gamla kompisarna.Killar och kärlek gör inte det hela bättre.Hur ska man göra för att få en killes uppmärksamhet,hur vet man att en kille gillar en osv..usch,det hela är så rörigt.Men jag skriver en blogg en allt det! Jag ger tips på hur ditt självförtroende och sjukkänsla kan stärkas när det gäller den svåra tonårs perioden.Jag skriver också om 100 andra saker som har med självförtroende att göra ,bla hur du kan stärka din kompis självförtroende .Jag tar också upp mobbning,anorexia,grupptryck osv.



Även om inte du känner dig som många andra tonåringar gör,så tycker jag verkligen att du ska kolla in denna blogg ändå eftersom att en sån hära blogg verkligen behövs bland dagens ungdomar .Jag själv är 15,så jag vet vad jag pratar om.



Kram från JUNO – http://jjuno.blogg.se

2009-10-10 @ 09:59:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0