Ny klippt

Hej allihopa!
Idag steg jag upp tidigt för att åka med mamma till frissan, jag klippte topparna och mamma färgade och klippte topparna. Båda blev jättefina, jag är faktiskt riktigt nöjd.
Igår var det min första dag på jobbet, och det gick faktiskt riktigt bra. Och roligt var det också, så ni kommer nu hitta mig på Stadium i globen. Jag var även och bowlade med älsklingen och hans kompisar igår kväll, Eve, Oliver, Johanna och Linnea. Jättetrevliga, okej Eve går i samma klass så hon var inte ny för mig. Jag kom 3:a, mycket bra jobbat med tanke på att jag suger på bowling. Men det kan nog bli min nya grej, disco bowling med trevligt sällskap. Hur som efter bowlingen tog vi tåget in mot stan och åt på BK, jag åt inget men det smakade säkert gott för patrasket. Efter maten åkte vi hemåt och jag och mia la oss och kolla på film, jag somnade med både smink och kläder på men det var skönt.
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning, ska snart iväg på födelsedags fest. Det är Zeth som fyllt 20 år så nu är det dags att fira. Ska bli riktigt kul, har dragit med mig kusin vitamin Jessica också, vilket alltid är en höjdare.
Får se hur jag mår imorgon, då jag ska plugga gärnet. Det är nu sista spurten i skolan och alla omprov ska skrivas. Synd att jag kommer faila på de flesta utav dom. Men Denizo baby ska hjälpa mig med matten så hoppas jag klarar den i alla fall.
Nu är det brottom, tiden bara rusar iväg, ha en trevlig lördags kväll.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0