Härlig söndag

Då var man tillbaka igen. Som jag nämde tidigare idag så gick jag på IKEA tillsammans med pappa och Elena. Det var jättetrevligt, älskar att gå på IKEA och bara handla saker som gör hemmet vackrare. Vad som följde med hem var
2 små knubbis lampor (1svart,1vit)
1 stor knubbis lampa (vit)
glödlampor
1 svart säng ram
2 pack med bestick
1 liten och den stora knubbis lampan var till mitt rum, resterande till köket och andra rummet. Som förövrigt vart himla fint, jag och pappa som byggde ihop sängramen. Det vart som ett helt nytt rum, det gjorde jag bra.
Sen åt Elena, jag och pappa en jättegod middag. Jag har nu tagit fram kvällens film och det är "Det femte elementet" som spelar i dvd:n inatt. Ska duscha först så jag kan gosa ner mig i sängen sen, ska bli himla mysigt men det är något som fattas. Min älskling, hoppas du har det bra där borta hjärtat!
Men vad jag ser fram emot allra mest denna vecka är att mina kära skor ska komma!! TJIHU! Mina hallonröda sandaler ska komma och förgylla mitt liv. Oh vad jag längtar.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0