2 månader<3

God kväll alla blogg läsare!
Hur har ni haft det denna kalla och mörka helg? Jag har haft det bra faktiskt. Trots att jag pluggat mest så har jag haft en hel del bra höjd punkter också. Jag har varit barnvakt, vilket har innebärt att jag tjänat 200kr, alltid trevligt. Fått scones till frukost. Jag har träffat min prins, Denizo. Som jag hållt ihop med i 2 månader idag, så vi myste till det lite extra och åt sushi och gick lite i stan, jättemysigt. Annars har jag bara skrivit en massa inlämingar till skolan på datorn, super tråkigt!! Men det ska också relateras i bra betyg, annars får ni stryk lärare.
Har nyss sätt klart söndagsfilmen på 3:an, The Holiday. Så romantisk, en riktigt bra vinter film. Så nu ska jag avsluta min kväll med att ringa älsklingen och prata lite och skriva klart nät B uppgiften.
Ha en fortsatt trevlig söndags kväll och sov så gott så vaknar vi pigga och glada på måndag morgon.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0