Sjukt avundsjuk

Tänk er en 2:a, nära city. Riktigt stor inglasad balkong, stor lägenhet i övrigt. Och en stor walk in closet med 4 tusen i hyra. Det är min dröm lägenhet, och gissa vem som nu ska flytta in i detta kap? Jo min syster, min storesyrra har fått den här otroliga lägenheten. Gissa om jag är avis! Herregud, jag vill också. Enda felet dock, den ligger i örebro. Örebro? Nej jag vill ha denna lägenhet i Stockholm. Men men, är glad för hennes skull. En fin fin lägenhet där hon vill ha den. Bästa som kan hända. Hoppas hon kommer trivas!

Kommentarer
Postat av: Emeliee

Jag kommer trivas det kan jag lova dig gummsan, men du får ju kanske komma och hjälpa mig med min closet, så den blir perfekt :) puss på dig snygging syrran

2009-08-18 @ 14:15:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0