Forum Nacka

Idag åkte jag och min pojkvän Deniz till Forum Nacka, så fjantigt att det heter Forum Nacka och inte Nacka forum som förr. Ungefär som att Globen blivit uppköpta och bytt namn till Ericsson Globe. Det är inte direkt så att någon kommer kalla det för Ericsson Globe, ingen jag känner i alla fall. Vad jag hört så tycker de allra flesta att Globen är Globen.
I alla fall.. resan dit var inte så värst lång, ett tåg byte och sen bussresa på 10 minuter, helt okej. Väl framme blir jag alldeles glad i kroppen, YES! Äntligen där för att gå runt och kolla i alla butiker. Oh det var stort också, 4 våningar tror jag att det var.
Och självklart i sin vanliga ordning så hittade jag massor med saker som jag ville ha eftersom jag inte har några pengar. Ett tips till er som har pengar och vill spendera.. just nu på Zara har dom massor med fina fodral klänningar i olika modeller, blev hemskt sugen på att själv köpa ett par av dom men vad ska man göra när man inte har pengar.
Råkar också veta, skogalen som jag är att det finns en hel del fina stövlar på Scorett just nu. Vill ha, vill ha, vill ha!!
En ny butik som jag hört om men inte varit inne på var New Yorker, GÅ DIT! Fin fin rea nu OCH så hade de en hel del coola kläder och billiga underkläder. Synd att det inte finns inne i city.
Men det var inte bara kläder jag hittade till mig själv utan även till Deniz, mycket skjortor i butikerna nu så jag antar att det är skjortor som är det nya höstmodet för i år. Vill ha en själv faktiskt, men men.
Släkten har en viss efterfrågan på önskelista så jag får väl fylla pappret där istället.
Efter forumet så blev det till att hämta lillen som nu följt med grannarna till IKEA så jag vet inte vad jag ska hitta på.. jag är fortfarande lite sjuk så undviker att gå ut i det gråa vädret. Men kanske ska passa på att slå på hög, skön musik och ta mig en dans genom lägenheten nu när jag är själv... vad sägs?
Får se hur det blir med den saken, tills vidare så får ni ha det så bra! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0