Live your life

Jag ska leva livet, utan han och kanske utan han också. Han fick sin chans, många gånger men det gick åt helvete varje gång. Jag antar att chanserna tog slut med kärleken med han.
Anledningen till att jag kanske kommer att leva utan han är att det är för komplicerat. Kärlek ska inte vara såhär, man ska kunna sakna men saknaden ska också få en chans att upphöra. Det har den inte. Vi beter oss som om vi är kära men jag är nog ensam på den biten. Jag orkar helt enkelt inte med att gå runt med ovetandet och saknaden. Jag klarar mig nog bättre utan han. Eller kanske inte, med tiden kanske det visar sig att han känner likadant men tills dess så ska jag leva livet. Leva livet som jag förtjänar att leva det.

Så det här är jag, en lycklig tjej på dansgolvet som lever livet.
Den som inte förstod så är han och han två olika killar som jag valt att leva livet utan.

Älskar låten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0