I hate to say it..

Måste bara fråga eller är det bara jag som tycker att jag förtjänar en riktigt fin kille? Jag har haft några som verkat vara det men det känns som om i slut ändan att alla bara har varit skit endå. Den ena tar det oseriöst och sårar till max och skärper till sig i slutet när det är försent. Den andra vågar knappt se på en och blir social när det som i förra fallet är försent. En annan ger falska förhoppningar gång på gång. En är en otrogen jävel(inte mot mig dock) men han vill vara otrogen med mig mot sin tjej, bara det gör att han går helt bort. Och en kille är så himla söt och säger rätt saker men är totalt opålitlig och man vet aldrig vart man har honom. Sen är det väl resten av högen som bara vill ha ett knull, men dom är så lätta att genomskåda så dom blev aldrig ett problem. A ni ser vilka killar man hittar. Men jag tror att jag har hittat någon nu. Jag säger inte att jag är kär, och inte he is the one, för det tror jag inte heller. Men i alla fall någon som är på riktigt. Han är inte perfekt, men vem fan är det? Han är charmig och snäll samtidigt som han ibland säger så onödiga saker. Men det vet han om och det ska vi jobba på, tillsammans. Så även om det inte blir något så kommer vi bli jäkligt bra vänner och det är jag helt hundra på. Gillar verkligen den grabben, det är fortfarande lite för nytt för att säga att jag har värsta känslorna. Men jag måste erkänna att när mobilen plingar så hoppas jag att det är han. Töntig jag känner mig.
Usch kärlek är skit, men jag ska bara skita för ett tag sen är det dags att torka sig igen.
Fattade ni den konstiga metaforen? haha
Godnatt alla snuttisar, vi syns imorgon.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0