Höstlov

Sitter här, ska snart hoppa in i duschen och möta upp Mathias. Jag har inte gjort något nödvändigt detta lov. Känns lite tråkigt att jag inte gjort något vettigt. Jag har bara haft kul och slappat. Slöat. Har inte gjort några läxor, inte vart förbi gymmet. Vaknade upp på soffan och kände att shit vad jag är tråkig. Men resten av lovet(det lilla som består) ska jag ta tag i mig själv. Jag ska hooka med en viss person och få vissa saker utredda och så ska jag träna och läsa svenska bok. Måste nog förbi pappsen och hämta lite grejer.
Nu är det raka vägen in i duschen så Mathias slipper stå och vänta
/M
Måste bara tillägga att mörkret är här! Klockan är 17.00 och det är bäcksvart ute. Deprimerande säger jag bara, deprimerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0