Dödstrött

Så vad har dagen bjudit på? Mötte upp Deniz i tunnelbanan som varje morgon nu för tiden, det är så trevligt att samåka med den lilla filuren. Väl i skolan är det matteprov som inte var min bästa insats, det gick riktigt dåligt faktiskt. Efter det var det handledartid sen simning för oss tjejer. Och det gick riktigt bra, 50x10 och sen 50x2 ryggsim. Egentligen är det inte så mycket men jag gjorde allt i ett sträck, utan att pausa. Just nu sitter jag och tittar på christine, och känner mig helt slut. 
Om jag orkar så ska jag ge mig iväg till solariumet och bättra på solbrännan, men just nu vill jag bara sova.
Imorgon är det skolan med engelska förhör som gäller och sen direkt efter skolan gymkort och sedan möta upp twinis.
Vi hörs kanske senare men nu ska jag powernapa.
Sleep tight /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0