Ny dag med nya tag

Japp, så idag är det onsdag. Ännu hittills en mycket bra dag. Vaknade upp av att jag gap skrattade, hade världens underbaraste dröm inatt. Helt sjukt. Jag tror aldrig att jag har vaknat upp och varit så glad. Ni vet att det finns några få stunder i livet när man riktigt gapskrattat. Verkligen skrattat så tårarna runnit och magen knipit. Så var det i drömmen. Oh så bra jag mådde när jag vaknade upp.
Solen sken så det blev på med bikinin och ut och sola på verandan, fick mig nog en liten bränna där iallafall ;) Sen vart det till att göra sig i ordning för att ta en härlig promenad upp till vällingby centrum för att köpa SKOR! hihi
Shopping dagen slutade för mig med två par skor(ett par klackisar och ett par gympisar) och en söt liten sommarkjol. Kommer bilder senare när jag lyckats lista ut hur man gör.
Hemma fortsätter stressen med att hjälpa pappa med packningen, han ska åka iväg med båsta tåget eller vad det heter. Nu har dom och stressen precis gett sig av med bilen och jag har kastat in några vegetariska små saker i ugnen, hoppas det smakar!
Vet inte vad jag ska hitta på ikväll, hoppas att jag hittar något roligt. Om ni ska göra något kul så är det bara att höra av er, jag är party sugen! :)
Nu ringer ägg klockan, tills vidare, pusse

"Den som inte glömt har aldrig förlåtit"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0