Någon frivillig?

Herregud jag tror jag dör. Har så extremt jävla jättetråkigt! Vet inte vad jag ska göra. Ringer fialotta och ber henne underhålla mig. Men innan jag åker iväg på min resa ska jag laga mat, till mig själv! BARA. Jag vill laga mat till två, mig och min pojkvän.. som inte finns :(
Någon frivillig passande kille där ute som har lust att ta på sig ansvaret?:)
Nehe, trodde väl inte det heller. Aja, thats life. One big shit hole! Nej nej, nu ser vi det från den ljusa sidan. Jag måste ju öva så det smakar gott också. Kommer bli mästare, sen när jag väl har han på kroken, då jävlar kommer han aldrig vilja komma loss.

LÄNGTAR TILLS GOTLAND! moore then ever!
Gud så osammanhängande allt blev, aja så är livet ibland. Osammanhängande.

"Man ska aldrig älska någon annan förns man älskar sig själv"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0