Jolene

Har skaffat mig en ny favorit låt, jag vet att den är gammal men jag har inte lyssnat på den tidigare. Men shit vad den är bra, och texten klickar bara helt perfekt. Ohh I love it. Låten heter Jolene och framförs utav Dolly Parton. Skulle lagt in en video om jag visste hur man gjorde. Men tyvärr, ni får gärna lära mig det. Annars har det bara varit en extremt varm dag på jobbet. Vart rusch där ett tag men madde fixar allt ;) Efter jobbet vart det iväg till skytteholm för att göra mamma och lillen sällis. Så nu är fläsket bränt och stekt. Haha nemen rumpan fick sin färg.
Annars har det vart en bra dag och nu sitter jag barnvakt åt min lillebror Theodor.
Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi.
"Ord har ingen betydelse så länge man inte visar dom"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0