Hemma

Nu kom jag precis hem, åkte från Mia idag hyffsat tidigt faktiskt. Inte riktigt som det brukar vara men iallafall. Det hände inte mycket igår, inte mycket alls faktiskt. Vi satt bara hemma och glodde på TV och pratade lite samtidigt som vi var hundvakter. Där emot kom fialotta på att hon skulle färga håret.. KLOCKAN HALV ETT PÅ NATTEN! haha, jaa alla sätt är bra utom dom dåliga;) Resultatet vart väl inte riktigt vad hon önskat, hon hade rött hår och skulle bleka det. Det vart vitt-gult-oranget med rosa i topparna. Så hon ska färga om till brunt idag, får väl se hur det går denna gång. Idag har jag bara tagit det lugnt och vart för mig själv. Träffade Emelie och Matte på bussen så fick sällis en bit påvägen hem. Åkte upp till vällingby centrum för att handla ett par långa svarta leggings, det slutade men att jag kom hem med ett par leggings, 3par trosor, 2cardigans och en body. Det var bra köp iallafall allt var på rea utom leggingsen. Rusa iväg till Gina alla flickor för det är rea på nästan hela affären. Gå och fynda. Efter GT vart det en shopping runda inne på Hemköp och sedan en promenad hem. Nu sitter jag här och laddar inför ikväll, de e fest med Gustav inatt! :)
Ha det så bra tills vidare så hörs vi!
"Boys are stupid, throw rocks at them" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0