Hemma igen

Lördag, nu är jag hemma igen. Skönt att vara hem faktiskt. Men det var mysigt dom 3dagarna jag var i Grebbestad. Var på after beach en kväll, riktigt kul var det. Fulla och skojiga männsikor! ;)
Fick även i mig den erkända langosen. Shit vad gott det är! Mums mums. Läste i Annas blogg att hon och Vick dragit iväg till Danmark på en weekend. Hade varit kul å följa med men så går det när man drar iväg, man missar det som händer hos vännerna. Men vi får dra iväg någon annan gång, har hela livet på oss. Jag har även varit utan mobil dessa dagar, glömde att ta med mig laddaren när jag skulle packa min packning och byta om på 30min. Men men det är sånt som kan hända. Hade väldigt trevliga sms på den när den väl väcktes till liv. Älskar sådana överraskningar. Annars har jag bara tagit det lungt och glömt allt ont som vill åt mig. Har faktiskt läst, imponerad av mig själv. Bra var dom två böckerna också. På måndag är det bara en vecka kvar sen är det SLUT på jobbandet för denna sommar och så drar jag till Gotland. Härligt härligt! Men kommer sakna George och Kazi, trevliga kollegor det där. Denna sommar bjöd inte riktigt på det jag trott men än är den inte över!! Cyklade även lite i Grebbe, det var ju några år sen. Det var riktigt skönt faktiskt så ska börja cykla igen. Värk i röven men det är så det ska va! ;) Men det har inte bara varit skönt, lite har jag lidit på resans gång, vaxade mig som jag länge planerat, vissa ställen är helt enkelt inte till för att vaxas säger jag bara. Men skönt att bli av med håret så slipper man raka på ett tag. Har även skaffat mig en hyffsad bränna, ansiktet vart dock brännt med små sol blåser redan första dagen men det ingår i solandet och sommartiderna. Jag lider inte utav det, dom var borta efter en dag så jag hade tur.
Hoppas ni har haft det lika trevligt och "ont" som jag, vi hörs imorgon.
Nu ska jag duscha och sen varva ner inför sängen, sovgott!

Den ska inte riktigt se ut såhär men den bästa bilden jag kunde hitta.
"Klaga inte på livet, det kommer aldrig bli bättre än vad du gör det till"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0