Plugg är inte coolt

Sitter här och pluggar, precis som jag gjorde innan maten. GUD VAD DET ÄR TRÅKIGT! Så ointressant som det bara kan bli, man behöver inte änns veta om det här. Vem vill veta? Jag ska inte bygga någon dator endå. Ah så tröttsamt. Att plugga är verkligen brist på annat att göra. Och jag har två STORA läxförhör tills på torsdag i rättskunskap och praktisk marknadsföring. Kul, verkligen jättekul. Men det positiva är ju att sen när man sitter där med grabbarna och dom tycker man är tjej och inte fattar någonting så är det jag som säger vad/hur dom ska göra med dumburken. Då jävlar ska dom få se.
Går dagen var i alla fall bra mycket bättre än denna dag. Gick en runda med kusselinen Julia på stan, sedan åkte vi till deras blivande nya hem. Lilla essingen, fyfan vilket mysigt område/Ö. Gick en runda runt hela ön, oh jag vill bo där. Så du som läser detta och kanske är min blivande man, vi ska bo i lilla essingen. Bara så du vet. Sedan bar det hemåt mot deras nuvarande hem på Odenplan. Där vart det Sing star till högsta grad. Tycker synd om moster och Fille på nedervåningen. Alice Cooper med Poison, det är goa grejer det vettu. Sen skulle vi se "Den bästa sommaren" men dom har packat ner videon så vi tog vårat pick och pack och drog oss hem till mig i Solna och såg på den. Shit vad rolig den är. Man får en riktig lyckokick av att se den. Det vart läggdags ganska sent men det får man kompensera idag. Eller vet inte hur det blir med det. Sitter här och pluggar och får inte fram mycket utav det så får se hur lång tid det kommer ta. Suck!
Får tänka på morgondagen, då är det frapino och kort skoldag som gäller. Kanske hörs senare angående mitt pluggande.
Hare gött så länge,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0