Lång update

Tillbaka.. jag har inte använt mig av internet under några dagar nu.. och det har endast berott på att jag har jobbat sent och börjat tidigt hela förra veckan. Men nu verkar det vara back to basic. Så vad har jag gjort? Jag har jobbat.. men lagom till helgens slut så började livet igen. På lördagen efter jobbet mötte jag upp Jessica i stan för en fika, sen åkte vi hem till henne på lilla essingen och åt tacos med familjen och eftersom det blev så sent med typ 3 filmer så sov jag över. Morgonen därpå åkte jag hem och fixade mig och inväntade att Johan skulle hämta mig så vi kunde åka och lunchade med hans budo-kollega i liljeholmen. Efter en god lunch och med mer energi tog vi bilen till IKEA där vi handlade lite hem, det blev en mysig matta, ny toasits, ljus, nya bestick och lite annat men viktigast att nämna, nya kuddar så vi slipper ligga på hans extremt osköna stenar, eller hur Mia haha.
Efter IKEA som (försvånansvärt för Johan) gick bra så åkte vi till Heron och kollade bio filmen "The Tourist" och den var väl inget att heja för men sällskapet gjorde den duglig. Efter bion åkte vi till ICA Maxi och storhandlade hem och väl på hemmaplan fixade vi med inhandlandet för att sedan ta en dusch och däcka i sängen.
Vaknade upp imorse och härligt nog låg Johan kvar så vi hade världens mysigaste morgon med en härligt skön dusch och mysig frukost.
Efter en härlig start på dagen så fick jag skjuts till Mias skola där vi möttes upp för att sedan äta lunch på snusk donken och på vägen till tuben tog vi en sväng in på BikBok så nu är jag 3 bh:ar och 3 trosor rikare, dock 395kr fattigare. Försöker intala mig själv att det var bra gjort, att jag faktiskt behövde det jag köpte, men fick ångest nu när jag tittade på kvittot. Jag kommer i alla fall ha fina underkläder som Mr. Johan kommer uppskatta.
Hur som, efter mitt dumma handlande åkte vi till sumpan till deras nya lägenhet och kollade, super fin lägenhet som är i stort sätt helt ny renoverad, ser fram emot våra sommar fester på den ute terrassen. Efter några timmar i lägenheten åkte jag hem och hämtade lillen med kompis som ännu är kvar.. hallå.. 19.30 och snorungen har inte gått hem än.. min lilla ska ju sova eftersom han ska upp till skolan imorgon, och jag till jobbet. Aja, får ringa hans föräldrar nu.
Pussar och kramar på er /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0