Gott nytt år!

Och så var det 2011. Det är nu nyårslöftet har börjat sin kamp och humöret på topp för årets nya möjligheter. Dessvärre så är situationen helt annorlunda för mig. Nyåret var det absolut värsta jag har varit med om (dock vart det inte dåligt förns efter 12 slaget) och det trots att jag spenderade det med Mia och Johan.
För mycket alkohol är verkligen inte bra, en viss person i umgänget fuckade ur totalt, vilket gjorde att jag blev förbannad, tog mitt pick och pack och drog, och i eldens hetta när jag var så förbannad så gick jag miste om mina saker. Jag säger bara ett ord, DÖ! Så känner jag, jag vill verkligen bara dö.
Johan har försökt printa in orden "det här året kommer bli det bästa året" i mitt huvud men det har inte satt sig än. Jag vill så gärna också kunna känna så men tomrummet i hjärtat är för stort. Det kommer ta mig många månader innan jag kommer komma över det här, det vill säga om jag gör det.
Så gott FUCKING nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0