A fact of life: After Monday and Tuesday even the calendar says W T F...

Idag är det då onsdag och min dag har faktiskt varit kanon. Spenderade hela dagen med Johan och de andra nissarna uppe i den nya butiken och fick malla för städavdelningen och det är precis min grej. Börja från scratch och bygga upp så det blir fint och säljande. Det roliga var att Johan sa nej till mina förslag och sen när han rådfrågade "experten" så sa han exakt som jag.. vad kan det betyda? Jo: I'm to fucking smart! Kände mig lagom nöjd sen när jag fick min vilja igenom och när det blev skit bra resultat. Imorgon blir det samma visa fast på andra avdelningar, förhoppningsvis utan Johans nejande så kommer det gå bra mycket fortare också.
Ojuste, imorgon är det dags för dejterna också, bowling blir det för hela slanten och jag kan bara hoppas på att jag inte kommer sist för det vore ju rätt fail och naturligtvis att Daniel är en hygglig kille.
Men nu ska jag fylla i lite mer vuxen papper så jag blir av med det och sen laga kvällens middag.
Imorgon är det jobb igen, och stört nog längtar jag!!
Puss och klem /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0